Profilaktyka stomatologiczna, w tym stomatologia dziecięca

Dlaczego profilaktyka stomatologiczna jest tak ważna?

Prawidłowa higiena jamy ustnej to podstawa zdrowia zębów i dziąseł. Bez utrzymywania dobrego poziomu higieny, Twoje zęby i dziąsła są o wiele bardziej narażone na uszkodzenia i choroby, z którymi możesz borykać się przez całe życie. Osady płytki nazębnej bogatej w bakterie i cząsteczki mineralne, które następnie przekształcają się w osady kamienia nazębnego nie tylko niszczą tkanki zęba, czyniąc go bardziej podatnym na choroby, ale też mają ogromny wpływ na rozwój chorób dziąseł, takich jak zapalenie dziąseł lub przewlekłe zapalenie przyzębia (paradontoza).

Dlatego regularne wizyty u higienistki, która w profesjonalny sposób oczyści Twoje zęby i dziąsła są niezbędnym elementem ochrony zębów i dziąseł, dzięki któremu często możesz uniknąć długiego i kosztownego leczenia. Zabiegi wykonywane są przy użyciu nowoczesnych urządzeń przez dyplomowane higienistki z doświadczeniem, co gwarantuje nie tylko skuteczność, lecz również bezbolesność zabiegu.

Zabiegi wykonywane w naszej Klinice:

• Skaling
  • Piaskowanie
  • Fluoryzacja
  • Instruktaż higieny

Troszczymy się również o prawidłowy rozwój jamy ustnej Twojego dziecka, a jednocześnie o jego komfort podczas każdej wizyty. Licząc się z obawami naszych Małych pacjentów, staramy się o partnerskie podejście podczas naszych spotkań. Nie leczymy „na siłę”, lecz staramy się budować w dziecku odwagę i poczucie bezpieczeństwa. Rozmawiamy o tym jak prawidłowo dbać o higienę jamy ustnej oraz pozwalamy na zapoznanie się ze sprzętem. Dzielny Mały pacjent po wizycie otrzymuje nagrodę.

W swojej ofercie posiadamy Laser LightWalker, który jest idealnym narzędziem doskonale sprawdzającym się podczas zabiegów u najmłodszych Pacjentów. Dzięki niemu dentysta nie będzie się kojarzył z bólem czy nieprzyjemnym odgłosem wiertła. Leczenie laserowe to zabiegi delikatniejsze i w większości przypadków niewymagające znieczulenia. Dlatego właśnie laser LightWalker to jedyne urządzenie, po które sięgają lekarze dentyści, aby twoje dziecko przestało się bać wizyt w gabinecie, dzięki czemu zabiegi są wolne od stresu.