Periodontologia

Ból dziąseł najczęściej związany jest z różnego rodzaju chorobami dziąseł. Specjalistą w tej dziedzinie jest lekarz periodontolog, który zajmuje się profilaktyką i leczeniem chorób przyzębia (dziąsła i kości otaczające ząb) i błony śluzowej jamy ustnej. Nieleczone, choroby te prowadzą do utraty tkanek podporowych zęba, a w następstwie do jego utraty, dlatego tak ważna jest szybka reakcja na wszelkie dolegliwości bólowe dziąseł, utrzymujące się dłużej niż kilka dni.

Pacjenci mają tendencje do lekceważenia takich objawów, stąd najczęściej trafiają do lekarza z zaawansowanym stanem zapalnym, który nie dość, że ciężko wyleczyć to w dodatku zniszczenia jakich dokonał są zazwyczaj nieodwracalne i konieczne jest dalsze, długotrwałe i kosztowne leczenie.

W naszej Klinice wykorzystujemy nowoczesny laser Fotona. Leczenie periodontologiczne TwinLight TPT jest minimalnie inwazyjną formą leczenia chorób przyzębia wykorzystującą dwie najlepsze długości fali laserowej stosowane w stomatologii. Zastosowanie technologii TwinLight umożliwia zoptymalizowane leczenie chorób przyzębia. Procedura zabiegowa stwarza najkorzystniejsze warunki dla gojenia się zmian przyzębia poprzez usuwanie zmienionego chorobowo nabłonka wyściełającego kieszonkę przyzębną, usuwanie kamienia z powierzchni korzeni oraz zamknięcie kieszonki stabilnym skrzepem włóknikowym. Leczenie zmian metodą TPT pozwala dentystom na skuteczne leczenie zarówno umiarkowanych, jak i ciężkich chorób przyzębia, bez konieczności stosowania skalpela i szwów.

W naszej klinice oferujemy zabiegi:

• Konsultacje specjalistyczne
  • Profilaktyka chorób dziąseł z instruktażem higieny
  • Leczenie farmakologiczne i przy użyciu lasera
  • Chirurgia periodontologiczna
  • Operacje periodontologiczne